onsdag 5. november 2014

BILDMÅLARNA MED COPIC PÅ KRAFT

Fargelegging på kraft kartong med copic var en ny greie for meg, men så gøy og så fint det ble!
Jeg var altså på kurs på søndag hos KREATIV SCRAPPING med superflinke Jill
Fikk kjempemasse tips og koste meg masse. 


BILDMÅLARNA motivet, Mimosa - Christmas Flower Basket er altså fargelagt med COPICSKRAFT kartong. I tilleg så har jeg brukt hvit PRISMA COLOUR penn til å fargelegge snø og antyde en hvit jakke. 


Så når jeg kom hjem så fikk jeg montert motivet på et kort. Koste meg masse med det og brukte flere av de nye diesene jeg kjøpte fra LA LA LAND


På blomstene og konglen så har jeg lagt et tynt lag med GESSO. Tekstene er fra Norsk Stempelblad


Takk for at du titter innom og ha en fortsatt flott uke!

4 kommentarer:

Synnøve sa...

Så nydelig kort og fantastisk fin fargelegging!!
klem fra Synnøve

Sharon sa...

This is gorgeous Bente. Love the colouring of this beautiful image and love the layers.
Enjoy the rest of your week.
Hugs Sharon. x

❤ Kaia sa...

Nydelig kort !!!

Klem fra Kaia

Anne-Eddie sa...

Kjempefint kort! Flott fargelegging og! Klem fra Anne-Eddie ;)

Bloggarkiv

Print